Tuesday, November 8, 2011

En vecka i degens tecken.

En vecka har gått och jag har endast fått in ett träningspass. Det beror mest på en säsongsvila på 2 veckor men även att sjukdom har tagit över min kropp. Den här tiden har fått mig att fundera lite, av det som varit och det som skall komma. Vad som funkat och vad som inte funkar. Det är många tankar som vill ut men jag vet inte riktigt på vilket sätt. Därför har jag skissat lite på kommande inlägg så jag kan precisera mina funderingar. Här är det i alla fall.

Säsong 2011: Vad kan bli bättre?, del 1
Kritisera och fundera på förändringar av det som inte funkat.

Säsong 2011: Vad gjorde jag bra?, del 2
Vad var bra och funkade för mig?

Säsong 2011: Hur tränade jag?, del 3
Summering av träning jag gjort och hur det har funkat.

Säsong 2011: Tävlingssummeing?, del 4
Utvärdering av säsongens tävlingar.

Los Angeles Maraton:
Ett försenat referat (Bloggen fanns inte då)

Säsong 2012: Plannering
What to do?

Få se om jag orkar skriva allt det här men det känns i alla fall bra när man har en plan.

No comments:

Post a Comment